1/10 R/C Porsche 911 Carrera RSR 2.8 (BT-01 chassis). Kommer som byggesett.
Siden sin debut i 1964 har biler med Porsche 911-navnet fått hjertene til å slå raskere over hele verden, og i denne legendariske rekken har Carrera RS 2.7 en spesiell plass. Utviklet for å delta i europeiske GT-billøp. Først vist frem på Paris Auto Salon i 1972, med en kraftig 2,7-liters boksersekser, forbedret aerodynamikk og generell vektbesparelse. Carrera RSR 2.8 var enda mer racerorientert og gjorde virkelig suksess i 1973, med seire i 24-timersløpet i Daytona, 12-timersløpet i Sebring og Targa Florio. Denne R/C-modellen gjenskaper RSR 2.8, med et polykarbonatkarosseri som fanger den fascinerende formen, inkludert den karakteristiske “ducktail” og de brede skjermene.
BT-01 chassis gir deg muligheten til å velge mellom to akselavstander og for- eller bakhjulstrekk.
540 motor medfølger.
Må kompletteres med:
- Radio og mottaker
- 4.8 ~ 7.4kg servo eller sterkere
- ESC (fartskontroller)
- NiMH eller LiPO batteri
- Batterilader
Anbefales:
- Kulelagre
2WD BT-01 er et NYTT chassis som gjør det mulig for byggeren å selv velge drivsystem. Den kan monteres som:
- Frontmontert motor og forhjulsdrift (FF)
- Midtmontert motor og bakhjulsdrift (MR)
- Frontmontert motor og bakhjulsdrift (FR)
FF/MR/FR-drivsystemet gjør det veldig enkelt at forbildet, som er bassert på BT-01 chassiet, får samme drivsystem som den faktiske bilen opprinnelig har.
Om BT-01-chassiset:
2WD BT-01-chassiset gir valget mellom to typer akselavstander, og for- eller bakhjulsdriftssystem. Uten å fjerne batteripakken, motoren og R/C-utstyrsoppsettene fra midtrammen, kan du ganske enkelt endre festeretningene til sluttgirene og styrekoblingen for å bytte mellom for- og bakhjulsdrift; motorposisjon foran (FR) eller midtskips bak (MR) kan velges for bakhjulsdrevne biler. Den 4-hjuls doble bærearms opphenget har symmetrisk struktur og friksjonsdempere. Samlede seksjoner som motorfeste, sluttgir og fjæring forenkler montering og effektivt vedlikehold.
• Lengde: 397mm, bredde: 185mm. Akselavstand: 257 mm / 251 mm (*).
• 2WD BT-01-chassiset gir et valg mellom to typer akselavstander (*), og for- eller bakhjulsdriftssystem.
• Uten å fjerne batteripakken, motoren og R/C-utstyrsoppsettene fra midtrammen, kan du ganske enkelt endre festeretningene til sluttgirene og styrekoblingen for å bytte mellom for- og bakhjulsdrift; motorposisjon foran (FR) eller midtskips bak (MR) kan velges for bakhjulsdrevne biler. (Seks oppsett er tilgjengelig totalt.)
• Den 4-hjuls doble bærearmsfjæringen har symmetrisk struktur og friksjonsdempere.
• Samlede seksjoner som motorfeste, sluttgir og fjæring forenkler montering og effektivt vedlikehold.
911 CARRERA RSR 2.8 – spesifikasjoner:
Lengde: 457mm, bredde: 204mm, høyde: 138mm
Akselavstand: 251mm (kort)
Sporvidde: 161mm (foran), 168mm (bak)
Dekkbredde/diameter: 27mm/67mm (foran), 32mm/67mm (bak)
Badekar-ramme
Bakhjulsdrift
Plastdifferensial med fire koniske gir
Styrearmer i tre deler
4-hjuls doble wishbone oppheng
Friksjonsdempere (foran og bak)
Girforhold = 8,27:1 (med standard 22T pinjong fra settet)
Type 540-motor
Inkluderer ESC og 540-børstet motor.
Nødvendig for å fullføre: 2-kanals radio, styreservo, 7,2-7,4 volt batteri med kompatibel lader.